publikováno: 28.3.2019 | Lukáš Slíva
Novinky z výuky
Na dalším setkání v klubu zábavné logiky a deskových her, které se uskutečnilo dne 28. 3. 2019, si žáci mohli vyzkoušet po ozobotech výuku robotiky a programování tentokrát se stavebnicí Lego WeDo 2.0. Žáci se nejprve seznámili se stavebnicí Lego WeDo, softwareovým programem a následně se pustili do tvoření projektů dle jednotlivých předloh. Práci s legem a následné programování si žáci velmi rychle ...
publikováno: 25.3.2019 | Vlastimila Bystroňová
Škola
Jaro je tady a děti ze třídy II. C ho přivítaly s našimi malými robůtky. Proměnily je ve včelky, které se poprvé vydaly na dalekou cestu z úlu za květinou. Děti měly za úkol doplnit po trase kódy tak, aby včelky letěly kolem symbolů jara. Přestože se občas vyskytly drobné obtíže, většina včelek dolétla zdárně k cíli a hlavně, všichni si to skvěle ...
publikováno: 22.3.2019 | Barbora Hrtúsová
Novinky z výuky
Je normální být jiný!
Takto bychom mohli shrnout návštěvu malé Sárinky a celou hodinu etické výchovy, kdy jsme se bavili o rozdílech mezi lidmi. Žáci poslouchali, vnímali, přemýšleli a snad i pochopili.
21. 3. proběhl Ponožkový den, den na podporu osob s downovým syndromem a i my jsme se zapojili. Oblékli jsme si každou ponožku ...
publikováno: 21.3.2019 | Michaela Aldersová
Škola
I ve druhém pololetí mají žáci jednotlivých skupin informatiky možnost zažít zábavné učení. Výuka robotiky a programování se stavebnicí Lego WeDo 2.0 se stává důležitou součástí hodin informatiky na naší škole. Práce s Legem a následné programování má u dětí stále obrovský úspěch. Na vybrané „robotické“ projekty se můžete podívat v galerii.
publikováno: 20.3.2019 | Daniela Svozilová
Škola
V dnešních hodinách volitelného předmětu „Příroda vědecky a hrou“ měla třída 9.C badatelsky orientovanou výuku s měřící sadou Pasco. Žáci pracovali na těchto úlohách –
1, Co je nejlepší nápoj na světě? – z hlediska zubů – měření pH běžně dostupných nápojů.
Žáci nejdříve stanovili hypotézu a poté měřili pH nápojů pH ...
publikováno: 13.3.2019 | Barbora Hrtúsová
Novinky z výuky
Jak se učíme s ozoboty ve výuce?
Žáci 3. C dnes zakončili svůj projekt vypuštěním ozobotů do vesmíru.
Minulý týden jsme začali projektovým dnem a během dalších dnů se vraceli zpět k tématu vesmír, o který žáci projevili obrovský zájem. Ovšem největší radost měli, když si dnes zvládli správně zakreslit sluneční soustavu, zopakovali si názvy planet i dalších vesmírných těles a pak mezi ně vypustili ...