Novinky z výuky

Pasco v hodinách chemie

Ve včerejších hodinách  volitelného předmětu „Příroda vědecky a hrou“ měla třída 9.A,B  badatelsky orientovanou výuku s měřící sadou Pasco.  Žáci pracovali na těchto úlohách –

1, Co je nejlepší nápoj na světě? – z hlediska zubů – měření pH běžně dostupných nápojů.
Žáci nejdříve stanovili hypotézu a poté měřili pH nápojů pH ...

Bezpečně a správným směrem

Jako každý rok se žáci 4. tříd zúčastnili v rámci projektu „Bezpečně a správným směrem“ dopravní výchovy s městskou policií na dopravním hřišti v Místku. Paní policistky s dětmi zopakovaly dopravní značky, pravidla silničního provozu, bezpečnostní prvky a povinnou výbavu cyklisty. Na vlastní kůži si děti vyzkoušely jízdu na kole, kde musely dodržovat dopravní předpisy. Projektový den pokračoval celé dopoledne ve škole i ...

Etika na 1. ZŠ a kolem nás

V loňském školním roce se naše škola vydala cestou výchovy k etice. Domníváme se, že nikdo nepochybuje o tom, že se jedná o krok správným směrem. Výchovná složka je bezesporu nedílnou součástí života, tedy i vzdělávání. A jak jinak naše potomky vést k tomu, aby ve společnosti uspěli především jako lidé? Lidé, kteří se umějí domluvit, vhodnou formou sdělit své ...

Centra aktivit v arboretu

Když se řekne BETULA PENDULA, mnozí z nás trochu znejistí. Když se ale řekne BŘÍZA BĚLOKORÁ, tak to už jsme doma. A jako doma si mezi stromy, keři a rostlinami vedli žáci 3. A a 3. B projektových tříd programu Začít spolu.

Hned v prvním týdnu nového školního roku jsme využili krásného slunečného počasí a vydali se na aktivní návštěvu do frýdeckomísteckého ...

Deváťáci se rozloučili s Pascem

V dnešních posledních dvou hodinách  volitelného předmětu „Příroda vědecky a hrou“ se třída 9.C   rozloučila s tímto předmětem badatelsky orientovanou výukou s měřící sadou Pasco.  Žáci pracovali na těchto  úlohách –

1, Foukání do vody  – Co se stane, když budeme usilovně vyfukovat vzduch z plic a jak se bude měnit pH destilované ...

Tandemová výuka na 1. stupni

Ve druhém pololetí došlo ke vzájemné spolupráci dvou pedagogů v rámci projektu „Jednička pro budoucnost II“. Tandemová výuka probíhala v předmětech matematika, informatika, anglický jazyk a pracovní činnosti. Společné vzdělávání vedlo ke zlepšení kvality výuky. Ze spolupráce vyučujících vznikly působivé hodiny plné her a zajímavých aktivit. Žáci pracovali se zájmem, byli nadšení.

 

Pavla Valková, Michaela Aldersová